Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Μακρίσια: Χωριό ξενιτεμένων - Και η Οδύσσεια συνεχίζεται . . . - Στις ΗΠΑ ο πρόεδρος του Πολιτιστκού Συλλόγου



Πηγή... http://www.ilialive.gr/


Μακρίσια: Χωριό ξενιτεμένων - Και η Οδύσσεια συνεχίζεται . . . - Στις ΗΠΑ ο πρόεδρος του Πολιτιστκού Συλλόγου

Τα Μακρίσια είναι το κεφαλοχώρι του δήμου Ανδρίτσαινας – Κρεστένων. Ίσως σήμερα έχει περισσότερους κατοίκους και από την έδρα του δήμου. Παρά την δυναμική τους τα Μακρίσια, μετατρέπεται σε χωριό ξενιτεμένων. Δεν είναι λίγοι αυτοί και κυρίως νέοι που έχουν φύγει για τα ξένα. Πριν λίγες ημέρες έφυγε για τις ΗΠΑ ένα ακόμα παλικάρι του χωριού, με μεγάλη κοινωνική δραστηριότητα και θέληση για να γίνουν όμορφα πράγματα και να ζωντανέψει το χωριό του. Ο
Βασίλης Γκαβός πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Μακρισίων, τράβηξε και αυτός το δρόμο της ξενιτιάς. Όπως μας είπε όχι για πάντα αλλά για όσο χρειαστεί να πετύχει πράγματα. 
Έχοντας σπουδάσει αλλά πολύ περισσότερο αγαπήσει τη μαγειρική, αποφάσισε να αφήσει πίσω την Ελλάδα της κρίσης, των χαμένων ευκαιριών και της μιζέριας και να κυνηγήσει το όνειρό του. 
Όπως μας είπε ήδη από την Αμερική, κάνει μια δοκιμή για κάτι καλύτερο. «Ευχαριστώ παρά πολύ όλους όσους μου στάθηκαν σε αυτό το βήμα όσοι με στήριξαν αυτά τα δυόμισι χρόνια που ασχολήθηκα με τα κοινά του χωριού μου, πέρασα πολύ όμορφες στιγμές που κάποιες από αυτές θα μείνουν για πάντα χαραγμένες στο μυαλό μου αγαπώ όσο τίποτα άλλο το τόπο μου και δεν θα τον ξεχάσω ποτέ εκεί είναι το σπίτι μου η πατρίδα μου οι φίλοι μου η οικογένεια μου η επιστροφή είναι δεδομένη αλλά το πότε δεν γνωρίζω... Εδώ θα ασχοληθώ με την μαγειρική την μεγάλη μου αγάπη , ο λόγος που κάνω αυτήν την δοκιμή είναι για μια καλύτερη ζωή για ένα καλύτερο μέλλον γιατί δυστυχώς η Ελλάδα μας δεν μπορεί να μας προσφέρει κάτι αντίστοιχο έτσι όπως καταντήσαμε»...



Μακρίσια: Χωριό ξενιτεμένων - Και η Οδύσσεια συνεχίζεται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου