Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Γαστούνη: «Μου κατάσχεσαν τα χρήματα για το παιδί μου!» – Το ξέσπασμα του Δημήτρη Κουλούρη





Αναδημοσίευση από το Site... Patris News


Γαστούνη: «Μου κατάσχεσαν τα χρήματα για το παιδί μου!» – Το ξέσπασμα του Δημήτρη Κουλούρη

12 Φεβρουαρίου 2017 - 07:42


Περίμενε την επιστροφή του φόρου πετρελαίου για να καλύψει τα έξοδα της κόρης του που σπουδάζει στην Θεσσαλονίκη, αλλά το κράτος του τα κατέσχεσε επειδή η Ένωση Γεωργικών Συνεταρισμών Γαστούνης, της οποίας διετέλεσε πρόεδρος και τώρα τελεί υπό εκκαθάριση, οφείλει στο Δημόσιο!
Αυτή είναι η περιπέτεια που έζησε ο Δημήτρης Κουλούρης, σήμερα πρόεδρος του ΤΟΕΒ Γαστούνης και αποκαλύπτει στην «Πατρίς».
«Είμαι συνεπής και αφελής»
Ο ίδιος δηλώνει: «Διετέλεσα πρόεδρος της Ένωσης  Γεωργικών Συνεταιρισμών Γαστούνης από το 2005 
Διαβάστε την συνέχεια..ΕΔΩ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου